Sider

lørdag 8. september 2007

Nytt kamera...

Jeg har i lengre tid vært på leting etter et kamera.
Aller helst et digitalt speilrefleks kamera.
Valget har stått mellom Canon og Nikon. Tester og anbefalinger er lest, i kilometervis........ Har vel vært innom opptil flere forhandlere og sett og pratet, men ikke helt klart å bestemme meg.
Har vært inne på Finn for å se om jeg kunne komme over et pent brukt et også, men endten var de solgt, eller så svarte ikke selgeren....

Så i dag, da vi egentlig var for å se på bil til "minsten", stakk vi en tur innom Lefdal, bare for å se. Og for å fortelle Svend hva jeg hadde lyst på og høre hans mening. Selgerene på Lefdal er jo noen store tullebukker, og svarer jo ikke med et eneste fornuftig ord...
Så da tok vi en tur opp til FotoKnutsen på storsenteret, og snakket med en kjempehyggelig selger........og vips så var kameraet kjøpt.......
Svend mente at det ikke var noe vits i å kjøpe et brukt som vi ikke viste noe om, og som kanskje ikke sto til forventningene.

Så nå sitter jeg her og leser bruksanvisninger og knipser i vilden sky......og smiler fra øre til øre.......

Her er kameraet jeg endte opp med....
Nikon D80...






9 kommentarer:

Christine sa...

oh, grattis med nytt kamera! nikon d80 er et supert kamera :D kjekt å se at du fikk god service på fotoknudsen, jeg jobber også der, hehe :D

kos deg masse og ta fine bilder med det nye kameraet :D

Anonym sa...

Gratulerer med nytt kamera!

Hanne

Unknown sa...

Gratulerer med nytt kamera! Det såg jo virkelig proft ut! Skal ha digitalt speilrefleks eg også neste gang eg skal skifte. Kos deg og ta masse bilder...og kanskje scrappe litt også?

Klem,
Jorunn!

Kirsten sa...

Gratulerer med verdens beste kamera :D
Det er helt sant ;) I alle fall syns jeg det, men ejg er kanskje ikke helt nøytral *fnis*
God søndag!

Anita Hagen sa...

Gled deg Hege!!! Dette kameraet er jo bare kanonbra. Jeg her lillesøsteren D40 og er strålende fornøyd med det. Etter én måned sto telleren allerede på 1500 bilder *knis* Gleder meg til å se de flotte bildene du tar.

Ha en knallfin og knipsegod søndag

Klem Anita

Aud sa...

Gratulerer med nytt kamera!
Jeg har null peiling på sånne ting, men utfra bildene så det super-profft ut! ;o)

Sonja sa...

Gratulerer med nytt kamera!! Kos deg masse (",)

Anne C sa...

Grattis med nytt kamera!! Har selv Canon EOS 400d og er kjempefornøyd med det.

Ania sa...

Mmm digg, gratulerer!!

Related Posts with Thumbnails