Sider

torsdag 12. juni 2008

Bestemor-ruter..

Jeg kom tilfeldigvis over en forespørsel om bestemor-rute-teppe....
Og nyskjerrig som jeg er, måtte jeg jo undersøke litt....
Søkte litt på nettet, og fant denne linken til hvordan det skulle gjøres. Så nå er jeg i full gang med å hekle sånn lapper..... har jo endel restegarn, så det passet i grunnen bra å kunne bruke det til noe fornuftig....

Rutene er 23x23 cm, så de er ganske stor, for da blir det mindre å montere....(hater nemmelig å feste tråder...)

Her er rutene jeg har laget så langt......







Må nok mange flere lapper til for å bli et helt teppe........
Men dette er en super ting å kunne gjøre foran TV'n om kvelden......

1 kommentar:

Unknown sa...

Så stilig! ;-) Håper å se bilde av ferdig teppe her også...

Har tagget deg i bloggen i min, ta en titt da vel. ;-)

Related Posts with Thumbnails