Sider

fredag 13. juni 2008

Jeg er blitt tagget...

Jeg er blitt tagget, av ElinA

Her er reglene:
"Hver person svarer på spørsmålene om seg selv. I slutten av innlegget gir du det videre til 6 andre personer og fører opp navnene deres. Så legger du igjen beskjed i bloggen deres, om at de er blitt tagget og ber de lese din blogg. La personen som tagget deg vite det når du har lagt inn svar."


1: Hva gjorde du for 10 år siden?

Æhhh.....da må jeg tenke...... jobbet fulltid i Rykkinnhallen, og underviste i aerobic-klasser 3 ganger i uka.
Var aktivt med i hådballgruppa til Stabæk Håndball, der begge jentene spilte.

2: Nevn 5 ting du har/hadde på "gjøre-lista" di idag?
Vaske tøy....
Skifte hånklær på badet.
Fredagsrengjøring.
Lage ferdig tre bestillingskort.
Levere resept på apoteket.

3: Snack jeg liker??
Det beste jeg vet er lakris!!!!!! Frazer.....

4: Ting jeg vil gjøre som milliardær??
Kjøpe hus i syden, reise til disneyland i usa sammen med familen,
sikre ungene mine, kjøpt meg en liten snerten konebil, og kjøpt litt smykker og nye klær....

5: Steder jeg har bodd?
Lilleaker, Rykkinn, Skarnes, Kolsås, Asker, Dønski, Bærums Verk, Elstangen.

Her er de jeg har tagget videre....
Kirsten
Anita Hagen
Bibbi
Hege
Marianne Hope
MaritO

2 kommentarer:

bibbi sa...

Hei hei :)
Tusen takk for besøk, og ikke minst utrolig koselig kommentar i bloggen min :)
Har dessverre ikke lyst å legge ut svar på disse tingene i bloggen min, men om du vil kan vi ta det pr mail *lol*

Håper du har en super helg!

klem fra Johanna

Marianne Hope sa...

Hei Hege. Jeg har svart på spørsmålene og sent oppgaven videre. Og så har jeg tagget deg tilbake med en annen oppgave som jeg har fått av en annen venn (tag no. 2). Den er fort gjort....

Marianne

Related Posts with Thumbnails