Sider

torsdag 11. september 2008

Hektiske dager

Her flyr dagene unna som en rakett....
I helga som var, var jeg på Mary Kay seminar i Gøteborg, sammen med masse herlige damer.
På torsdagskvelden var det middag med Midtun earea. Var på kurs hele fredagen, og på kvelden var det Awards Night. Wow, for noen fantastisk flotte kjoler som dukkert opp på den "røde løperen"......*dån*.......
Det vår kåringer og utmerkelser over en lav sko..... Og den ene lekre diamantringen etter den andre ble overlevert til stolte og fremgangsrike damer...
Gjett om det frister å gå over cenen neste år da.......*drømme*.....
Lørdag var det flere foredrag og utmerkelser. Før vi satt kursen hjemover sent ettermiddag. Med hode fullt av intrykk og stå-på iver.

Søndag, mandag og onsdag hadde jeg satt av til å hjelpe Trine og Thomas.
De har overtatt den nye leilighete, og den skal pusses opp endel før de er fornøyd....
Så nå er det lagt nye panelplater på stue/kjøkken/soveromsveggene, og listene er kjøpt inn.
Den gamle leiligheten er vasket ned og nesten ryddet klar. Så nå mangler det bare å få kastet alt gammelt listverk og brystpanel.
I dag har jeg "hviledag".......

Før jeg dro til Gøteborg, fikk jeg noen bilder av Erik.
Han er på Creta og jobber som dykkerinstruktør....
Sjekk de flotte bildene da.....













1 kommentar:

Kirsten Aune sa...

Hei på deg, Hege-vennen.
Så herlige bilder fra Kreta!! Enn om man kunne tatt en tur dit nå...
Jeg håper du har en god start på uka. Har forresten gitt deg en award... ;)

God klem

Related Posts with Thumbnails