Sider

fredag 27. mars 2009

Snø, og atter snø.....

Her snør det.....igjen.......
Jeg er så lei snø!!!!!!!
Og her hvor vi bor snør det jo alltid ekstra mye.
Så bare fra i går kveld, har det kommet bortimot 15 cm nysnø.....*grumf*
Enda så laver det ned, så det blir nok noen cm til.....
Eneste som koser seg ute i dag, er Egon.....
Jeg koser meg ikke!!!! Jeg vil ha varmt vær og sol!!!

Alt som ligger på bassenglokket har kommet siden i går kveld....

Stakkars "juletreet"... grenene er helt nedtynget.

Hele landskapet er blitt hvitt igjen.


Se...store hvite snøflak.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Takk for kos kommentar fra deg Hege! Tror du jeg var stolt eller???*?*
Jeg har prøvd meg på noen andre småting også og det er herlig med litt snø - da kan jeg like gjerne sitte inne å holde på med mitt *hi hi*.. Du får se det positive i det Hege eller ta en telefon opp til "han der oppe"..., men det hjelper lite tror jeg.
Håper alt er bra med deg.
Klem Maria:-)

Related Posts with Thumbnails