Sider

fredag 12. juni 2009

Help, trenger Mary Kay vertinner...



Som sikkert flere av dere har oppdaget, så jobber jeg med hudpleieprodukter fra Mary Kay.
Jeg tilbyr gratis hudpleiekurs, hvor dere får prøve produktene, vi går igjennom hudpleierutiner, produktbruk, og hvor hver enkelt får skreddersydd et hudpleieprogram som passer til sin hud.
Ønsker mann å kjøpe produkter i etterkant av kurst, er det fullt mulig, dog ingen kjøpepress.


Nå er det sånn at jeg er med i en konkurranse, og trenger å holde noen flere hudpleiekurs.
Jeg trenger noen som vil være vertinner for hudpleiekursene mine.
Du trenger kun be inn 2-3 damer/jenter.
Kurset varer i ca 2 timer.
Dagtid eller kveldstid.
Jeg blir superglad om du kan hjelpe meg.
Og som takk for hjelpen, vil du selvfølgelig få en overraskelse....

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails