Sider

torsdag 26. november 2009

Mot varmere strøk...

Nå er jeg lei "bortover"regn, vind fra "alle kanter" og tåke ......*grumf*.....

Det øser ned non-stopp, og alle bekkene bruser som store fosser.

Men på lørdag får vi, jeg og gubben, en liten pause fra vær og vind.

Da pakker vi ned sommerklærne, og setter kursen mot varmere strøk......

Gran Canaria here we come........

Vi skal bo på Gloria Palass, Amadores.

Vi har vært der en gang før, og det vvar superbra, så jeg håper det blir like fint nå.....

Her er noen bilder på hvordan det ser ut.....




Ikke rart jeg gleder meg........

2 kommentarer:

Sidsel sa...

Hei Hege, skjønner godt at dere gleder dere. Vi skal dit i mars en gang - på samme hotellet. Gleder meg ennå mer når jeg har sett bildene nå. God tur, og kos dere!

Hilsen Sidsel

Hanne sa...

Det høres helt herlig ut Hege! Ønsker dere en fin tur!

Klem Hanne

Related Posts with Thumbnails