Sider

fredag 27. august 2010

Pute? ja enda en...

Da jeg ryddet på hobbyrommet, fant jeg en Jelly Roll med røde stoffer, som jeg ikke kan huske hvor jeg har fått fra.....
Siden jeg akkurat hadde laget putene til Marianne, var jeg i litt "putemodus". Så da ble det en pute til...... (duverden hvor stor fantasi jeg har om dagen.....)
Denne havnet på hytta denne også, men i slagbenken, sammen med alle de gamle putene... Den er litt "slapp i sluffa", så den må nok få seg en ny innerpute....

Enda en av Svends skjorter er blitt til bakstykke.....



4 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Jeg er svak for rødt...veldig fine stoffer i puten din!
God helg,
klem :O)

Timotei sa...

Så mange fine puter du har sydd i det siste! Rødt og hvitt er så pent sammen, synes jeg. Kjempelurt med skjorter til bakstykke . Jeg pleier å mase på mannen min om å få skjorter han ikke bruker lenger...
Symaskina er helt topp! Det var en del å sette seg inn i til å begynne med og jeg måtte tilbake til butikken for å få hjelp med trådspenninga, men nå går den som smurt. Veldig enkel å bruke, selv om den er så avansert. Jeg har quiltet, sydd i glidelås, sydd knapphull, prøvd ut forskjellige sting og føtter...Kjempeartig!

LeKaQuilt sa...

ååå så fin! og de hærlige stoffene....... desverre så er det ingen mulighet for at jeg finner en så lekker Jelly roll, sånn tilfeldig her i huset...... :o)

Putene i forrige innlegg var også flotte.
Du har vært kjempe flink.

Sølvis blog sa...

Stakkars kaill'n din, han er vel snart helt skjortelaus.

Related Posts with Thumbnails