Sider

mandag 25. oktober 2010

Quiltekurs


I dag skal jeg på kurs hos Lappe Makeriet på Bærums Verk.
Jeg har hatt så lyst til å lære hvordan jeg skal håndquilte, og så har jeg vært så heldig å komme med på et kurs med Anne Kjersti.... og hun er bare sååååå dyktig..!!..
Egentlig er det et helt kurs, men jeg har fått lov til å bare være med på håndquiltingen.. Siden de andre deltagerene har laget en duk de skal jobbe på, måtte jeg finne noe jeg kunne quilte. Jeg er ikke så stor fan av sånne prøvelapper, så jeg måtte lage noe ordentlig jeg kunne teste det ut på. Så da ble det en ny løper fra AnnAKa. En høstløper denne gang......
Enkel søm, men med en masse med aplikasjoner......
Nå er den ferdig tråklet, med bakstykke, vatt og toppen i en sandvitch....klar til å quiltes....
Så gjenstår det å se hvordan det blir til slutt......
Skal holde dere oppdatert på hvordan det gikk.....




1 kommentar:

Timotei sa...

Så spennende med kurs! Det er alltid så artig å lære noe nytt. Gleder meg til å se hvordan løperen ble!

Related Posts with Thumbnails