Sider

mandag 11. oktober 2010

Vennskaps-kort

Hønetreffet fikk vi et ark med utfordringer til å lage kort etter. For hver utfordring vi laget fikk vi et lodd, og var med i trekningen av fine premier...
Ett av utfordringene var å lage et kort med tekst-stempel som hovedmotiv.
Dette ble mitt bidrag...

Igjen ble det et stafeli-kort...... Tekstene er fra Stempelglede.

Blomster og bling-bling-swirler må til.....

Og siden MaritO, ved hver utfordring jeg fikk lodd for, spurte om hvor det sto "Marit" henn , måtte jo dette kortet bare bli hennes.....

3 kommentarer:

Marit sa...

Kortet er jo bare fantastisk nydelig Hege..jeg tror jeg må fortsette med den maseteknikken min altså :D

Anonym sa...

Nydelig Hege. Du er jo bare så utrolig herlig kreativ for tida:-))
Begynner og glede meg skikkelig til Ski-treffet nå - du skal vel dit??
Klemmer fra Maria:-)

Kort og Søm sa...

Så nydelig kort!
Ja, det skal bli spennede å pakke alt opp igjen, håper bar ejge ifinner alt igjen...*ler*..
I går kveld hadde jeg pakket bort alle skoene, var litt vel overivrig...for da datteren i huset skulle gå i dag var det ingen sko til henne.. :O)

Ha en fin dag,
klem

Related Posts with Thumbnails