Sider

onsdag 10. november 2010

Amadores

Tilbake til kulda, etter å ha vært noen dager i varmere strøk.

Når vinteren melder sin annmars, er det godt å komme litt unna, og nyte noen dager med sol, varme og badevann..

Vi har vært på Amadorestranda, på Gran Canaria. 27-30 gr hver dag er ikke å foraktre.

Bare synd at dagene går så utrolig fort når en er på ferie....bortsett fra at vi fikk to ekstra dager pga streik på flyplassen da.... Den ene dagen regnes liksom ikke med, for den tilbrakte vi i , i 5 timer, på flyplassen, sammen med minst 1000 andre normenn som heller ikke fikk sjekket inn bagasjen sin. Tilslutt stengte de flyplassen helt.

Vi fikk booket om flyet vårt, men ikke før to dager etter. Så vi måtte dra tilbake til hotellet vårt, og heldigvis, etter mye om og men fikk de ordnet et rom til oss...


****************************

Her er hotellet vårt. Har vært der to ganger før, og liker oss kjempegodt.....Gloria Palac....

Amadorestranda, med klart, deilig badevann.... Svend måtte utt`i en tur......
spasertur rundt i området...
Og siden ingen tar bilder av meg....måtte jeg gjøre det selv...
På kveldene var det nydelig solnedgang..........



3 kommentarer:

Helle sa...

Hei Hege
Så flotte bilda,og æ e altså ikke....misunnerlig på dåkker ♫
Deilig øy å feriere på,har vært der mange ganger...Deilig!

-Helle-

Iren sa...

Herlig!!!!! Hørtes ikke helt dumt ut med sol og varme akkurat nå ;) Selv om hjemturen ble litt forsinket så tenker jeg ikke du ble så veldig lei deg heller for det :o) Kjekt med litt bilder du vil dele med oss ;)

Ha en fin kveld :o)

HegeT sa...

Elisabeth Lukassen Christiansen skrev:

Høres deilig ut, jeg kunne også tenkt meg en kjæresteferie i januar til Gran Canaria, men nå når jeg har fått ny jobb blir nok det litt vanskelig. Vi får leve på minnene fra sist, du husker vel hjerter og hjerter....

Related Posts with Thumbnails