Sider

søndag 19. desember 2010

Flere julekort...

I går fikk jeg sendt avgårde julekort, og de pakkene som skulle sendes.... Gubben lurte på om jeg ikke heller kunne sende julehilsen på PC`n, for det var han som måtte betale portoen.....
Men håndlagde kort gjør seg dårlig på nett......
Så da får en heller betale noen kroner, for ingenting er så koselig som å få kort i postkassa..!!..
*
Penny Black motiv fargelagt med Copic.
Papir fra Maja design.
Spellbindersdies.
Bladpunch( husker ikke fra hvem..)
Hjemmelagede blomster.
Bånd og perler.
Innsidetekst fra North star stamps.




2 kommentarer:

HegeT sa...

Trine E. Lisødegård skrev:

Fine julekort! :) Og jeg er helt enig, det er verdt de kronene de koster å sende, for det er så koselig med julekort i postkassa! :)

Nina sa...

Flotte julekort. Jeg er helt enig med deg i at det erkoselig å få julekort. Setter selv ekstra pris på å få noe som er håndlaget. Da vet jeg at de har brukt av sin egen dyrbare tid for å lage noe til meg :)Postet selv noen kort her om dagen og det ble litt dyr porto siden det var telyskort som skulle sendes. Håper mottakerne setter pris på dem.
Vil gjerne følge med siden videre og legger meg til som følger :D

God jul

Related Posts with Thumbnails