Sider

onsdag 8. desember 2010

Luke 3 ->8

Jeg har jo åpnet kalenderpakkene mine hver dag, men ikke fått lagt de ut her. Så nå kommer et lite bilderas med hva jeg har fått....
Like spennende hver dag å åpne pakkene....
*
I pakka for 3. desember lå det.......

......en pakke med papp-maler.

I 4.desember pakka var det......
.....gode broderinåler.
I pakke nr 5 var det.........
......en pose med små stjerne knapper.
I luke 6 lå det......
.....et mønster på pompadurer og strikkepinnemappe.
7. desember fikk jeg..........
.....en spole med silketråd.
Og i dag, 8 desember fikk jeg.........
....to nydelige 30cm med stoff.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint å få sånne adventsgaver... :O)

Ønsker deg en fin advent!

Tino sa...

Så koselig med pakkekalender, fine gaver var det også!

Nyt dagen videre!
Klem T

Related Posts with Thumbnails