Sider

onsdag 23. februar 2011

Fat quarters

Noen dager før vi dro på ferie, kom det en pakke i posten, fra Fat Quarter Shop.
Jeg har meldt meg på i mnd-klubben deres, og får tilsendt en pakke med mellom 15-20 fat quarters hver mnd.
Stoffene jeg får er fra Moda.
Dette er den første pakka, dette året....

Etter en rundtur på nettet, for å finne litt inspirasjon til hva jeg kunne lage av disse stoffene, ble de skjært i strimler på 3,5 inch, og sydd sammen i twelve-patch....

Imellom hver blokk skal det være en ensfarget remse......
Lengre rakk jeg ikke å komme, men snart skal det bli mere søm....

3 kommentarer:

Berit sa...

Hei Hege og velkommen hjem til kulda. Skal si du fristet med dine små innlegg der nede fra varmen.
Skal si det var en flott pakke med stoffer som kom i posten, gleder meg til å se hva du tryller fram.
Ha en flott uke videre. Klem Berit

LeKaQuilt sa...

Heia, så flotte de stoffene er. Gleder meg til å se mere :o)
Savnet deg på Quilteklubben.

Sees snart

HegeT sa...

Kristin Greaker skrev:

<3 Lekre stoffer Hege!
Gleder meg til å se resultatene :)

Related Posts with Thumbnails