Sider

søndag 12. juni 2011

Hekletøy-mappe

Da jeg hadde laget mobil-etuiet mitt, var jeg så godt igang at jeg laget en hekletøy-mappe også, av det samme stoffet.... den kan sikkert brukes til mye annet også, men jeg har nå puttet garnet mitt og heklenålene oppi. For det har også en tendens til å ligge litt på måfå i ugle-sy-veska mi....

På den ene siden laget jeg en lomme, delt i fire; tre smale og en bred, med plass til heklenåler, strikkepinner, saks og merkelaper....


Merkelappen min måtte jeg jo feste på innsiden...
Akkurat passe stor til å få med seg noen nøster, og det som ellers trengs for å få ferdig et prosjekt.....
(akkurat nå er det lappene til bestemorswapp`n til Olava)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Oiii,så fine,flink du er.
Klem Mette.

LeKaQuilt sa...

Kjempe fin og nyyyydelig stoff :o))

Related Posts with Thumbnails