Sider

lørdag 27. august 2011

Bokomslag



Jeg kom over en blogg jeg ikke har vært innom før, for en stund siden... Bloggen var full av flotte sydde ting, og masse lure tips og ideer. En av de tingene jeg falt for, var bokomslagene hun hadde laget. En kjempefin gaveidè..!!.. Bloggen tilhører Tolgens
og er vel verdt et besøk..!!..



Dette ble mitt bokomslag, som ble bursdagspresang til Marianne. Koselig blomsterstoff og blonde...


På forsiden sydde jeg på to sommerfugler, som ble "stappet" for å få de litt uthevede. Sømmen rundt er sydd med knappehullsting, for hånd.....


Lommene på innsiden er laget av stripesoff.
Lomma på innsiden bak har fått merkelappen min på... Og snor med pynt på, for å holde rede på hvor i boka en er kommet.... Boka jeg har valgt å legge inni er en Moleskinn bok, ulinjert, som er fin å tegne skisser i , og rable og tegne andre ideer som dukker opp....
Baksiden er plain og enkel...


2 kommentarer:

tubakk sa...

Så flott! Tusen takk for link også. God helg!

Siri sa...

Hei Hege. Så flott bokomslag du har sydd! Veldig artig å kunne inspirere andre, og spesiell takk for alle fine ord! (Et lite tips: Hvis du maskinsyr lukkekanten fra rettsiden så vil håndsømmen komme inni boka.)Nå fikk jeg et tips til hvordan jeg kan variere merkelappen også! Klem fra Siri:-)

Related Posts with Thumbnails