Sider

torsdag 13. oktober 2011

Nr 1 for oktober


Her fyker dagene avgårde, og jeg henger ikke helt med bestandig... Etter en kjempeflott tur til Dubai, med masse varme og sol, var overgangen ganske brå da vi kom hjem...tilogmed med minusgrader...:-(


Og det er ikke despor godt for en verkende kropp, så her går ting litt tungt om dagen..... Men alt går, med litt piller innabords, og litt god massage...


Egentlig har jeg slettest ikke tid til å sitte på "pynt" i sofan...... Jeg skal på Ski-treffet til helga med alle papirvennene mine, og siden mange av jentene har bursdag i september og oktober, skulle jeg så veldig gjerne bli ferdig med bursdagskort og gaver innen i morgen..... men som sagt, så henger jeg ikke helt med bestandig....
Ja, ja...har enda hele denne dagen til rådighet da, så jeg kommer vel kanskje imål tilslutt...


Og siden vi allerede er i oktober, er det tid for oktober-julekortene mine....

Som vanlig har jeg brukt papir fra Pion-Design

Bilde er også derifra

Blonder fra E-bay

Rammen rundt bilde er fra Kort og Godt

Snøkrystallene er stanset ut med en Martha stewart punch

Teksten foran er fra Et-trykk

Teksten inni og sirkelstempelet bak er fra North Star Stamps


2 kommentarer:

Hanne sa...

Nydelig vintagekort Hege! Kos deg i helgen!
Klem

Unknown sa...

Kjempenydelig julekort.... :O)

Related Posts with Thumbnails