Sider

søndag 23. oktober 2011

Til Trine

Et lite innlegg litt sånn på tampen av dagen...
Dette er mappa som Trine fikk.... Ja da, jeg vet jeg har litt dårlig fantasi...mappe nr tre li`ssom... Men det er jo en så kjekk ting å lage, og forhåpentligvis å få.... Mappa er laget av den samme rullen som de to forrige mappene, men i en tredje fargekombinasjon. Mønsteret er det samme som Benthe og Monica fikk på sine mapper..
Og med navnlappen min bak, ble det så fint det kunne...



Og kort måtte jo Trine få også... Denne gang har jeg brukt ark fra Maya design... Utklippsarket er fra Sagen Design. T`n er fra Pion. Blonde fra E-bay. Blomster og tekster fra North Star Stamps. Rundt arkene har jeg sydd med den nye lille Singer symaskina mi fra Papirpikene... Hug`n snug bånd fra Etsy.






2 kommentarer:

T's Creations sa...

Både mappen og kortet er bare sååå fiiiine!! Jeg setter stor pris på gaven og har de fremme på soverommet inntil oppussingen er ferdig. De står der til glede og inspirasjon. :)

Siv sa...

Kjempefine toalettmapper og nydelige kort! Ha ei god og kreativ uke. :o)

Related Posts with Thumbnails