Sider

torsdag 19. april 2012

Min Art-Journal

Da har jeg dristet meg til å prøve noe jeg slettest ikke kan, og trodde jeg aldri skulle komme til å gjøre heller.....nemmelig Art-Journal...
Men etter å ha sett alt det fine som blir laget om dagen, og etter å ha vært innom tusenkunstnere som Dyan og Kate, klarte jeg ikke å stå for fristelsen....
Så selv uten å ha det utstyret jeg trengte, fant jeg frem litt Distressputer, re-inkerne, litt Gesso maling og satte igang... De gamle magasinene som hadde ligget under stuebordet en stund, fikk en ny inspeksjon og en omgang med saksa....

Bruktbutikken fikk et besøk også, for jeg måtte jo ha en bok jeg kunne klashe og kline litt i.... Men jeg ser at jeg trenger litt mere utstyr, som Dylusion sprayene og litt stensiler/masker feks...

Men dette er hva det ble til nå....

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Kjempe fint!
Klem Fredrikke :o)

thekathrynwheel sa...

Beautiful! I like this very much :-)

Related Posts with Thumbnails