Sider

tirsdag 17. april 2012

Min Smash-bok

Her er det ikke mye kreativt som skjer om dagen....Ivertfall ikke på hobbyrommet....... Det går mest i maling, snekring og fiksing av Soltorget, på Vøyenenga, som skal være ferdig til åpning 2 mai...
Men jeg måtte bare sette meg ned og leke litt med den nye Smash-boka mi... Og som de første sidene passet det jo bra å starte med 50-års dagen min.... Jeg har brukt litt av effektene som var en del av "morroa" den kvelden....litt intern kanskje...;-)




Har du lyst på sånn Smash-bok? Da må du ta turen til Scraporama-messa i FjellhamarHallen. Der har HobbyKunst stand, og har med seg masse nytt fra USA, til Smash-boka...!!..


3 kommentarer:

Janne sa...

Det var en kjempefin start på Smash-boka di. Har ennå ikke kommet i gang med mitt jeg. Men jeg får følge med i bloggen din, da får jeg nok ideer etterhvert jeg også ;) Takk for at du deler Hege.

Kort og Søm sa...

Så gøy med en sånn bok :O)

HegeT sa...

Snne Smedby Hagen sa:
Herlig Hege.
Sitter her og ler for meg sjøl når jeg ser både lakrisen og sugerøret, og ikke minst appelsinen.
Magemusklene ble ikke i orden før minst ei uke etter denne bursdagen.
Flott måte å bruke smashboka på...

Related Posts with Thumbnails