Sider

fredag 12. oktober 2012

Side 1

Forrige helg + torsdag, var det Hønetreff.
Og jammen var det bra med den ekstra dagen, siden jeg skulle i barnedåp på søndag, og måtte gi meg litt tidligere på lørdag.
Det ble en skikkelig maratonhelg for mi del....
Jeg hadde satt meg fore å lage et dåpsalbum til Amelia.
To av sidene var klare, for de hadde jeg laget ferdige på HobbyHagen treffet. Men det var mange sider igjen å lage..
Den nye printeren gikk varm i å printe ut bilder. Først prøvde jeg meg på matte ark, men det ble ikke noe fint i det hele tatt, så da måtte jeg kjøpe nye, glossy ark istedefor....og det ble noe helt annet ja...

Her er den første siden i albumet.....

Her har jeg brukt Pion ark.
Blomstene er fra Bikuben og NSS.
Knapper fra skrinet mitt.
Roseblonden er fra Bikuben
Og litt osteklut...


Jeg har hentet masse inspirasjon og ideer fra Annes Paperfun, og dt jentene hos Pion.

1 kommentar:

Kort og Søm sa...

Veldig fin side du har laget.
God helg,
klem Fredrikke

Related Posts with Thumbnails