Sider

onsdag 17. oktober 2012

Side 5

Denne albumsiden har ikke fått noen tittel. Rett og slett fordi jeg ikke klarte å finne på en tekst som ytte bildene rettferdighet...
Dette er et bilde som gir meg en skikkelig god følelse... en ammende mamma.....
noe av det vakreste som finnes..!!..

Arkene er fra Pion.
Bak bretten i hjørnet er et hjerte (oppned) fra Kort og Godt
Blomstene fra NSS
Metall-sommerfugl husker jeg ikke hvor er fra..
Swirlen i hjørnet er en NelliSnellen dies ( tror jeg).
Blonden er fra AnitaL `s svigeroldemor...
Litt bling må til.


1 kommentar:

Scrappellen sa...

Hei igjen Hege!:)
Takk for koselig treff sist!:) Og..endelig fikk jeg lett meg frem til bloggen din, så nå har jeg kost meg og kikket på en hel masse lekkert♥!! Du er råå på Lo'er, bl.a, og denne her var så delikat, nydelig og lekker, så jeg fikk faktisk lyst til å prøve meg på en selv!;))
Ønsker deg en strålende regnværs dag.
Klem, Ellen

Related Posts with Thumbnails