Sider

tirsdag 23. oktober 2012

Skappel genser nr 2.

Da er Skappel-genser nr to ferdig...
Egentig har den vært ferdig en stund, men jeg har ikke fått tatt bilde av den før nå...
Ikke klarer jeg å ta bilde av meg inne den heller, alene, så da fikk den bli opphengt på kosteskaftet istedenfor...
Denne lagde jeg litt videre i ermene enn den forrige, og det ble såååååå mye bedre..!!..
Men halsen lagde jeg litt for stor, så der måtte jeg hekle på noen ekstra rader, for at den ikke skulle dette av meg...
Garnet jeg brukte er "orginal" garnet, og det var ganske mye tykkere enn den forrige... Nå er jeg en skikkelig" frossapinn", så det går greit, men jeg får den jo ikke under noe jakke eller kåpe. Så det blir bare en sånn inne-kose-genser..




Og nå er jeg snart ferdig med nr 3, som Trine skal ha...

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fiiiiin..... Mulig du får strikke ferdig genseren som din eldste datter har beg på.. Her går ikke fort i svingene akkurat...

Related Posts with Thumbnails