Sider

tirsdag 4. desember 2012

Adventskalender

Tidlig i år, nesten før mann hadde fått ryddet bort jula, kom jeg over bloggen til Janne.
Hun søkte etter "likesinnede" (papir-gale) som vill være med på en bytte-adventskalender-morro.
Og der meldte jeg med på....kan jo ikke la en sånn sjanse gå fra meg...
Vi skulle skrive en kommentar på blogginnlegget hennes, og så skulle vi sende kalenderpakker til den som sto over oss på lista...
Jeg sendte mine pakker til Gunn.
Og tilbake fikk jeg en stor eske med pakker fra MayBritt...
Som har fått plass i julekurven....
 
Oppi esken med pakker, lå det to ispinner lekkert pakket inn i celofan.
Jeg skjønte ikke helt hva det var først, men etter å ha sett "bruksanvisningen" på baksiden
skjønte jeg det... 

 
Gjett om jeg skal kose meg under pleddet, i go`stolen, med en god kopp kakao...


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails