Sider

torsdag 6. desember 2012

Ballong-lykter

I går måtte jeg bare prøve....
Kom over en genial idè på nettet i går.
Så igår kveld fylte jeg vann i fire, store ballonger som jeg satte ut i vinterkulda, over natten...
 
 
I dag morres "skrelte" jeg av ballongene...

 
Bunnen var ganske mye tynnere enn toppen, så der kakket jeg et hull, så vannet som var igjen inni rant ut...

 
 
Den ene "glassboblen" sprakk og den andre hadde frosset fast i bakke, så den fikk stå der den sto, mens de to andre flyttet jeg litt utpå terrassen..
Te-lys i en skål ble satt oppi, og det lyser så fint....
 
 
I kveld skal jeg sette ut enda flere.....
 


4 kommentarer:

Gry sa...

Oi oi - så lekkert da Hege :-) Kjempelur ide!

Hanne sa...

Så koselig ide :-)

Tove Kristin sa...

Kjempemorsomt, artig å eksprimentere litt, når det er så kaldt alikevell.

Klem Tove Kristin

Aud sa...

Kjempefine - og morsomme! :D
Dette må prøves!

Klem,
Aud

Related Posts with Thumbnails