Sider

mandag 21. januar 2013

Opprekking

I dag har jeg tatt meg selv i nakken, og endelig tatt turen ut i sykkelboden.
Jeg har hatt et teppe stående i quilteramma mi en god stund.
Teppe var i utgangspungtet et "prøveteppe" for et frihåndsquiltemønster jeg skulle øve på...
Da jeg begynte på mønsteret jeg skulle quilte, ble jeg ikke helt fornøyd, og stoppet jobben. Siden har teppe stått urørt....
Men nå har jeg nedmontert teppe, og har satt meg i go`stolen, med sprettekniven, og begynt på opprekkingen av det som er sydd..
Heldigvis er det "bare" litt mindre enn halve teppe som er quiltet, men det er mange nok sting alikavell som skal rekkes opp...
Men, ett sting gjort, er ett sting mindre å gjøre.....
Så viss det er litt stille her et par dager, så vet dere jo hva jeg driver med......


2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Åhh...for en kjedelig jobb...
får håpe det ikke tar for lang tid da!
klem :O)

Timotei sa...

Huff ja, det er en kjedelig jobb, men det er viktig å bli fornøyd med resultatet så da må en bare til pers...Nydelige blå stoffer i teppet ditt, det blir nok bra til slutt :)

Related Posts with Thumbnails