Sider

onsdag 21. august 2013

Data-trøbbel og bursdagsteppe

Endelig er jeg på nett igjen..!!!...
Her har et vært totalt PC kaos i lang tid.
Ingenting har fungert, og virusprogrammet mitt sviktet. 
Ingen passord ble godtatt og jeg har sendt sinte mail til de som styrer mailen min, for den ville plutselig ikke godta at jeg var meg.
Men siden jeg ikke har kommet inn, og fortsatt ikke kommer inn der får jeg jo ikke sjekket svar..
Hit inn på bloggen har jeg heller ikke kommet inn, men i går og i dag har PC`n min vært på "overnattingsbesøk" hos den atakyndige sønnen i huset. Og han har klart å fikse masse. Gjenstår noen ting enda, men det kommer sikkert på plass i løpet av kvelden
Så nå kan jeg være litt "nett-sosial " igjen.... :-)
*
Til Amelias 1.års dag sydde jeg et -Bo Bunny- teppe.
Et barneteppe, masse applikasjon, som er sydd for hånd.
Teppe ble godt mottatt og tatt i bruk med en gang...






6 kommentarer:

Kort og Søm sa...

For et fantastisk fint teppe du har laget!
Så kjedelig med datatrøbbel, håper det ordner seg.

Ha en fin uke :O)

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Utrolig nydelig teppe du har sydd! Fint at du er på nett igjen :)

nikiad.blogspot.gr sa...

Hi !!!!!! I have just become a member of your blog!
Your creations are adorable !!!!
I loved the little
turtle and the birds !!!!!
Niki
nikiad.blogspot.gr

Anne Lise sa...

Flott teppe til en skjønn jente.
Er godt å ha noen kyndige IT barn i huset når dataen streiker. Kan bli ganske sint på den (dataen) innimellom. Godt du er tilbake.

T's Creations sa...

Nydelig teppe og et kjempeflott arbeid! :) Datatrøbbel er ikke bare bare, godt det begynner å ordne seg.

Kjersti sa...

Så fint ett teppe du har laget :-)

Related Posts with Thumbnails