Sider

mandag 2. september 2013

Forkjølet, og ny albumside

Her er det ikke mye som minner om arbeidslyst... :-(
Jeg har sittet under pleddet, med ullsokker på, i go`stolen siden torsdag. Med nesa i en klut, hostesaft, hodepinetabletter og halspastiller innen rekkevidde.
Er jo ikke så lenge siden jeg var forkjølet sist, men det hjalp hvis ikke.
Satser på at det går fort over, for til helga er det hobbytreff i Stokke, og jeg har store planer om å være der..!!..

*
Her er en ny side i albumet til Amelia...
Noen ganger, når bildene har mye farger, syntes jeg det kan være vanskelig å bruke pyntepapir. Da er det godt å ha kraftkartong.
Til og begynne med syntes jeg den så veldig kjedelig ut, men nå er jeg blitt veldig glad i den, og bruker den så ofte jag kan.
Og med litt søm rundt kanten og maling i "klin og klæsj" kategorien, blir det litt annerledes.




Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails